روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روشا...روشنی بخش دنیای ما

بابایی مهربون

1392/8/22 0:21
نویسنده : مریم
294 بازدید
اشتراک گذاری

سی تیر 92

دختر قشنگم...

این روزا حالم از قبل خیلی بهتر  شده و ویارم کاملا از بین رفته...از اینکه دیگه سر کار نمیرم خیلی خوشحالم چون اینجوری خیلی بهتر از قبل می تونم به خودم برسم و غذاهای مقوی بخورم تا شما حسابی قوی شی..البته هوا هم خیلی گرم شده و با اینکه با ماشین رفت و امد میکردم ولی باز هم اذیت میشدم...

راستشو بخوای هنوزم نمیتونم باور کنم که شما تو دلمی ومن دارم مامان میشم...این روزا بیشتر از اینکه به تو فکر کنم و عاشق تو باشم عشق بابایی منو لبریز کرده و از اینکه کنارشم خیلی احساس خوشبختی میکنم...بابایی تو این مدت حسابی هوامو داره و از انجام هیچ کاری واسه خوشحال کردن من دریغ نمی کنه و خلاصه حسابی لوسم کرده...

عزیزکم...خیلی خوشحالم که این روزا رو میبینم...لطفا با اون دل مهربونت دعا کن که این خوشبختی ابدی باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)