روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روشا...روشنی بخش دنیای ما

غربالگری سه ماهه دوم

1392/8/14 22:05
نویسنده : مریم
602 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهم تیر نود و دو

خانوم خوشگل من

امروز برای سونوگرافی انومالی رفتم بیمارستان پاستور و حدود دو ساعت منتظر شدم تا روی ماهتو ببینم.

خدا رو شکر که همه چیز نرمال بود و صحیح و سلامت تو دل مامانی هستی و خوب رشد میکنی تا هر چه زودتر بپری بغلم...وقتی دکتر دست و پای کوچولوتو نشونم داد حسابی ذوق کردم و تو دلم ارزو کردم کاش همین الان میتونستم اونا رو غرق بوسه کنم...

خدایا شکرت که دخترمون سالمه...

خدایا شکرت که بهترین و با ارزش ترین هدیه اسمونیتو برامون در نظر گرفتی...

خدایا شکرت که بهمون یه همدم مهربون دادی که عاشقانه و از صمیم قلب دوسش داریم و امید فرداهامونه...

خدایا شکرت به خاطر تموم خوبی هات...

خدایا شکرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)