روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

روشا...روشنی بخش دنیای ما

تولد دو سالگی

1394/9/2 23:43
نویسنده : مریم
458 بازدید
اشتراک گذاری

روشای مامان

میلادت شیرین ترین بهانه است که میتوان با آن به رنج های زندگی دل بست و در میان این روزهای پر هیاهو عاشقانه تر زیست.میلاد تو معراج دستهای من است که عاشقانه تولدت رو شکر میگویم.

فرشته اسمونی من...

سالروز زمینی شدنت مبارک

دخترکم بیست و چهارمین ماه زندگیت هم سپری شد و کلی خاطره شیرین برام رقم زد.خاطرات شیرینی که تا ابد توی ذهنم نقش خواهد بست.از اون روزی که تو قدم به هستی گذاشتی من دوباره متولد شدم و بعد از گذشت این همه سال معنی زندگی رو تازه درک کردم.عزیز مادر...زندگی من جز زیستن در کنار تو نیست.تو این دو سال با نفس تو نفس کشیدم با نگاهت به زندگی نگاه کردم  و با لبخندت غرق در شادی شدم.ممنون که زیباترین لحظه های زندگی رو برام به ارمغان اوردی....دوستت دارم دختر شیرین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)