روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روشا...روشنی بخش دنیای ما

دو ماهگی

1392/11/24 19:55
نویسنده : مریم
624 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان

امروز 84 روزه شدی و من دارم بزرگ شدنتو به چشم می بینم و اینو از کوچیک شدن لباسهات هم میشه متوجه شد.صبح ها خیلی سرحال هستی و تا چشاتو باز میکنی قشنگ ترین لبخند های دنیا رو تحویل مامان میدی.وقتی باهات حرف میزنم حسابی اغون اغون می کنی و یه گلوله نمک میشی...عاشق پستونکت هستی و تا نق و نوق می کنی بهت میدم و حسابی ملچ ملوچ راه می اندازی...تازگی ها ذوق کردنو هم یاد گرفتی و وقتی جغجغه تو برات تکون میدم از ته گلوت صدا در می یاری و دست و پاهاتو تند تند تکون میدی و اون لحظه است که دیگه حسابی دلم برات ضعف میره و می خوام بچلونمت.بعضی وقت ها هم چشاتو گرد و لباتو غنچه میکنی و از گوشه چشم به مامان نگاه می کنی و من عاشق اون قیافه گرفتنت هستم. وقتی بابا از سر کار بر میگرده انقدر دلش برات تنگ شده که هی پشت سر هم بوست میکنه...تو اولش میخندی و یه کم بعد با گوشه چشمت نگاهش میکنی و لبات رو به حالت گریه به سمت پایین می یاری و می خوای گریه رو شروع کنی که من به دادت میرسم و بغلت می کنم.بابا عاشق گریه کردنته و میگه خیلی با عشوه و ناز گریه میکنی.خلاصه که انقدر ناز و شیرین شدی که همش با خودم فکر میکنم این لحظه ها رو چطوری ثبت کنم که هیچ موقع از یادم نرن...دوست دارم زمانو متوقف کنم و تا ابد بشینم و تماشات کنم چون واقعا از نگاه کردنت سیر نمی شم ...

در ادامه چند تا از عکس های این ماه رو برات میزارم...

اینجا تازه از حموم او مدی و بابا مو هاتو فشن کرده!!!!بدون شرحقبل از رفتن به مهمونیدر حال خرید از میلاد نوردر حال خوردن دستکالسکه سواریجیگر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
24 بهمن 92 21:44
سلام دوسته عزیزم............... وبلاگ خوشگلی دارین..... کوچولوتون هم ماشالله خیلی ناز و دوست داشتنیه.... اگه قابل دونستین به وبلگ ماهم سر بزنین و باهم تبادل لینک کنیم....... منتظر حضور گرمتون هستم.....