روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روشا...روشنی بخش دنیای ما

اگاهی از جنسیت

1392/8/24 22:06
نویسنده : مریم
561 بازدید
اشتراک گذاری

۲۴ اردیبهشت ۹۲

 

نی نی عزیزم...

امروز  برای ازمایش غربالگری سه ماهه اول رفتم ازمایشگاه نیلو و بعد از اون رفتم بیمارستان پاستور برای سونوگرافی. بعد از حدود۲ساعت نوبتم شد.دکتر خیلی ازت راضی بود و میگفت خیلی خوب رشد کردی...وبعدش گفت یه دختر کوچولوی ناز تو دلت داری!!!!! 

دخترک خوشگلم بللاخره روی ماهتو دیدم...خیلی خوشگل و ناز بودی...دوست دارم و خدا رو به خاطر دادن بهترین نعمت زندگیم شکر می کنم...

بابایی و مامان مهناز و خاله زهرا هم از اینکه فهمیدن یه دختر ناز دارم خیلی خوشحال شدن ...

عزیزم ارزو میکنم زودتر این روزا تموم شه و بپری بغل مامان...بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
13 آبان 92 17:42
مبارک باشه به سلامتی